De Vuurkring

De Vuurkring is een groep mensen rondom Scouting Deurne die ons vuurtje brandend hou(d)t!

Iedereen die Scouting Deurne een warm hart toedraagt kan zich aansluiten bij de Vuurkring; of je nu oud-lid van scouting bent, nog iedere week actief bent bij de vereniging, je kind(eren) lid zijn, of wanneer je Scouting Deurne gewoonweg financieel wilt steunen. Leden van de Vuurkring noemen we Vuurvliegjes.
Als Vuurvliegje steun je Scouting Deurne met een vast bedrag van 60 euro per jaar. Dit geld gebruiken wij om iets extra’s te kunnen doen tijdens de gezamenlijke kampen die eens in de 4 jaar plaatsvinden, denk daarbij aan busvervoer en/of een kamplocatie in het buitenland.
Tevens zou dit geld aangewend kunnen worden om eenmalige tegenvallers of calamiteiten op te kunnen vangen. De bestedingsbeslissing ligt bij het bestuur van Scouting Deurne.
Als lid van de Vuurkring krijg je hier natuurlijk ook iets voor terug. Je ontvangt een speciaal Vuurkring insigne en jaarlijks een “Vuurvliegje”.
Eenmaal per jaar (aan het einde van het seizoen), nodigen we alle Vuurvliegjes uit voor een typische scoutingavond, oftewel een leuke activiteit met een hapje en een drankje rondom het kampvuur.
Wij vinden het fijn als je ons op deze manier wilt ondersteunen, om samen het vuur binnen Scouting Deurne brandend te houden.
Voor aanmelden of vragen kun je een mail sturen naar vuurkring@scoutingdeurne.nl